torsdag 17 september 2009

Veckan som gick upp i rök

Ja, poff så var de snart fredag! :)
Kom hem från studieresan idag, har varit riktigt intressant och kul! Imorn ska vi påbörja ett litet projektarbete som ska handla om företag i glesbygd och gruppen jag är i är med dom som valde Krav-bonden som vi besökte tidigare idag. De var trevligt att besöka en bondgård med mjölkkor och se hur det ska se ut. Friska och glada kossor med söta kalvar :) muuuu

Kom hem vid fem tiden idag och käkade en matlåda, sen drog jag och Frida till Iksu och simmade. Jag tappade räkningen vid 14längder men ja tror de blev några fler :p aja jag var trött när vi gick upp! Bastade lite också ^^

Tittade på säsongsavslutningen av True Blood med Frida.. uuh så hemskt att de är slut nu.. måste vänta alldeles för länge på nästa säsong :/ Fram tills nu har jag pluggat lite, skrivit rent anteckningarna från studiebesöken o sånt, men nu SOVA...

kl. ringer 07.30

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar