torsdag 10 september 2009

Dammplasket

Igår inleddes dammplasket vid lunchtid :) Kvällen innan hade delar av klassen ägnat några timmar att spika ihop en fantastisk flotte, som vi hoppades skulle flyta! det blev jag och TH som fick äran att bada i dammen, båda lika förskylda och jag bakis efter spontanutgång på tisdagskvällen.. Alltså ingen bra form!
Men det gick vägen ändå, första grenen var "flottrace". Att hämta en badanka på andra sidan pölen. Det var ett tiotal flottar men bara 5 ankor. Mjölksyran kom efter bara några steg i den dyiga bottnen, man skönk ner ungefär till knäna i sörja och annat bråte.. Bläää
Vi trodde de skulle vara helt kört men vi fick tag i en anka ändå :) de kändes sjuktbra! Sen var de bara att ta sig tillbaka samma väg.. vi kom i mål som tredje lag! Tjohooo, fan va gött de kändes^^

Grenarna som följde var irländskjulafton vid strandkanten (och ja en kille ramlade i), flytväst-race, dragkamp och stocken.

Efter den väldigt långa, väldigt sköna varma dusch som jag tog när ja kom hem gick jag och TH för att införskaffa föda. Det blev pizza ^^
Sen förfest innan superJÄNS, som blev en riktigt riktigt bra sittning :) Så jäkla kul! Och Frida kom dit på eftersläppet, jag tror vi drack tequila.. vilket kan förklara tillståndet under dagen :/
När ja vaknar av ett alarm vid 7 så visade de sig att jag hade fått sällskap under natten.. Av min favorit FRIDA. Upp till föreläsning 8.30 och sen grupp arbete på eftermiddagen. Nu har jag iallafall sovit några timmar till:) Ska snart iväg till kårhuset Origo och prov-jobba, blir väl typ garderoben eller nått enkelt att börja med. Men först ska ja läsa på lite inför redovisningen som är imorn!

Poss haj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar