lördag 19 september 2009

Liv

Jag tycker om att leva! Livet är tamefan underbart.

Just nu darrar mina händer av något som skulle kunna vara eufori, jag kan inte sluta le, inte heller sluta att njuta av den här underbara dagen. Man skulle nästan kunna tro att någon smusslade ner något i min tekopp imorse, jag mår helt enkelt för jävla bra idag ^^ ingen aning om varför, men allt verkar bara stämma helt överrens och perfekt. Var för får man inte må så här bra varje dag?

Hittills har jag ägnat dagen åt att klippa mig (kortare och med lugg) och besöka Bondens egen marknad nere på stan, där jag inhandlade vitkål, morötter, en björksavsdryck och en krutröks ost. Snart ska jag och Frida sätta oss utomhus i det fina vädret och plugga :) Till och med det känns kul!

Hur jävliga vissa dagar än är, glöm aldrig bort de fina stunderna som gör livet värt att leva.
-Saknar er alla!

1 kommentar:

  1. Ååå, va bra att du handlar på bondens marknad! det gör jag också. Bra mat utan mellanhänder. Mer vinst för bönderna! Måste få se bild på klippningen!

    Puss syster!

    SvaraRadera