tisdag 29 september 2009

Mer plugg

Ja vad ska man säga, nu händer det inte så mkt annat än att vi pluggar... Vi hade frågestund imorse inför tentan, sen satt vi kvar till lunch och gick igenom en gammal tenta. Jag och Louise satt kvar ännu en stund. Men sen bestämde vi osss för att åka hem och läsa och ses imorn igen kl 9 för att plugga mer. Sarah, Carro och Kaisa skulle joina oss då :)

Sitter här hemma nu och läser igenom lite olika kompendium, fast mestadels nu fokuserar jag på projekthandledningsboken. Läsa, läsa, läsa och anteckna lite...
Kan iaf se fram emot Epp ikv, plugga hårt till 17 så får man träffa lite folk sen och prata om annat än skola en stund! Sen ska jag förla med Frida och hennes föräldrar på restaurang ^^ Mums!

Så lite roligt har man att se fram emot idag, men nu ska jag djupa dyka bland problembaseratlärande!



3 kommentarer:

  1. Hej hej!

    Nu blev jag lite sugen på att se fler bilder på ditt rum, kan du inte fota alla vinklar och vrår och lägga upp på Facebook eller här på bloggen?

    Pussar från syster!

    SvaraRadera
  2. Will do! Men ja sparar gärna med de tills jag är färdig med den "fula" väggen :P ska upp med tyg, hyllor och foton!

    PUSS <3

    SvaraRadera
  3. Kan börja med min "White Stripes hall" och badrummet ;)

    SvaraRadera