onsdag 23 september 2009

Jag är käääääär

Cyklade ner på stan i eftermiddags efter några timmars tentaplugg hemma hos Sussi, hittade ett par svarta jeans och en t-shirt på Carlings som ja köpte :)
Sen kom Frida ner med bussen, så vi gick till den andra Carlings affären (ja vet de finns två stycken!!!) den hade öppet en timme längre än den andra. Vi provar igenom massa fina kläder och till slut betämmer jag mig för att köpa ett gult linne och lägga undan en skjorta som ja var lite osäker på. Då frågar killen i kassan "Köper du den om du får halva priset?"

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! (utropar jag inombords) fan va schysst tänker ja, ganska oväntat! Något som skulle kosta 550kr fick jag nu för 275 :D De visade sig att dom skulle börja en kampaj nästa dag "50% på alla tjej-överdelar". Han var riktigt go och smygstartade kampanjen för mig och Frida!

In love!

1 kommentar:

  1. ååh! awsome kille!! NORRLÄNINGAR RULES! (dom högre upp än gävle räknar jag nu till norrläningar. ;p)

    SvaraRadera