söndag 13 september 2009

Årets nolla!

Igår kväll hade vi inspakssittning på Nationernas Hus, nästan hela klassen var där och de va jätteskoj :) Supergod mat, spex och prisutdelningar. Jag, TH och Daniel fick medalj för att vi ställde på i Dammplasket. En gul badanka fick vi om halsen! Andreas O. fick pris för att han skrapat ihop felst + under nollningen, hela 1200! Och jag blev utsedd till årets NOLLA :D

Sen drog klassen vidare till Corona (nästa gång röstar jag för Origo) de va kul där men jag hade nog druckit liiite för mkt.. travade hemåt innan dom stängde och kröp till sängs.

Gick väl upp runt lunch idag, tittade på två avsnitt av Dollhouse, lagade korvstroganoff och fick över till några matlådor. Har i stort sett bara segat bort hela den här dagen, pluggat litegrann men mest gjort ingenting... Ska snart hem till Frida och bli bjuden på middag, sen ska hon, jag och Issa på bio! Vi ska se den nya Tarantino-filmen Inglorious Basterds, yay!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar