måndag 28 september 2009

Tentaplugg

Bara 4dagar kvar innan min första tentamen...

Kom precis hem från skolan. Redovisningen av vårat mini-projekt gick väl helt ok, jag var inte så nervös innan så de va skönt! Sen stannade jag, Sussi och Louise kvar och läste igenom massa olika saker inför tentan. Gamla anteckningar, övningstentor etc. De värsta är att jag känner mig inte så nervös, vilket gör att jag blir jättenervös!! Tänk om ja sitter där och inser att jag inte kan någonting överhuvudtaget ?!!!

Ska fortsätta ägna dagen åt att sammanfatta anteckningar och kompendium, iallafall om de viktiga sakerna typ Agenda 21, miljömålen, hållbarutveckling, sveriges folkstyrelse, problembaseratlärande etc. Som ni kanske ser är det en riktig bland kurs, massa smått o gott :S

Men först nu ska jag laga lite middag (matlådor) de blir nog mango-chutney kyckling igen ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar