söndag 25 oktober 2009

Sweet sunday

Sov riktigt länge imorse, så skönt :) Bion igår var sevärd, lite rolig, lite tragiskt men tänkvärd.. en bra svensk film faktiskt!

Efter bion drog vi tills "Lottas" typ i stil med McGills eller Bishops, ganska hög medelålder ~45 men de va trevligt där trots den dyra ölen :/ Jag bestämde mig för att testa lite nya öl sorter, böjade med Murphys Irish Red, måste vara den godaste öl jag någonsin druckit.. alldeles len slank den ner ^^ sen provade jag Guinness för första gången också rikigt gott.. men de svider i plånboken när man betalat 131kr för bara två öl!!! På Origo hade det blivit minst 6st.. sex blaskiga öl =P Så de kanske var värt att dricka lite kvalitéts öl för en gångs skull.

Idag har jag jag lyckats plugga lite ändå, läst på och ränknat lite. Jag tänker fixa denna tentan med!!! Ska ränka lite mer nu, TH skulle kanske dyka upp o plugga med mig. Sen kommer Frida vid 21, då ska vi har Gilmore girls myskväll ^^

Först: Laga renskav till matlådor!

3 kommentarer:

  1. Murphys red och Guinness är två av mina favvo öl. Har du provat Killkenny? Den är toppen!

    SvaraRadera
  2. De har jag! Men den kommer nog lite längre ner på listan =)

    SvaraRadera
  3. Mmm... murphys... jag var så ledsen när de slutade med den på Corsica.

    /Erik

    SvaraRadera