söndag 18 oktober 2009

Leo

Idag har jag hunnit med en kortis ridtur på kusinens islänning Leo ^^ Jättemysigt var det! Fast man kände sig dock som en riktig ridskoleelev... Annika åker till Norge ons-tors och då ska jag få ta hand om honom, mocka och fylla på höförråden, inte så avancerat. Känns bra!
Lite plugg blev det också idag och lite mathandling :)

Gårkvällen spendrade jag hos Malin tillsammans med hennes kille och Louise, vi kollade på film o käkade godis :) vi såg Paul Blart: Mall Cop, 17 Again och The Boat That Rocked.. Min favorit är fortfarande den tredje även om de är tredje gången jag ser den nu :p Men den är ju sååå bra!!

Föreläsning imorn 10-12, sen ska jag och Louise stanna kvar och rå-plugga! Måste lägga i högsta växeln nu om ja ska ro detta i land... halva kursen har ju redan gått, börjar bli liiite stressad nu :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar