måndag 5 oktober 2009

Statistiska Metoder

Så heter kursen som började idag. Kommer nog kunna bli ganska intressant, hoppas bara man fattar matten! det var iallafall en helt ok dag idag, 10-15, inte alltför länge :) Sen bjöd jag hem mig själv till TH och käkade upp hennes kanelbullar.. Mohaha ;P blev kvar hos henne resten av dan, på sängen, på golvet, framför datorn och tvn.. kände verkligen inte för att gå hem till ensamheten.. Pratade om allt och ingenting.

Sen bagav vi oss ner på stan för att göra hennes kompis Elin sällskap, som suttit hela dagen och läst böcker, hon pluggar förskolelärare och läser massa pedagogik. Te, chips och mazariner ^^ jättetrevlig tjej!
Nu ska jag surfa lite, kolla på ett avsnitt av Dexter s03e04 :) och sen sova imorn ringer klockan 06.30.

Tänker på er där hemma (och ni som inte är där hemma)!

1 kommentar:

  1. Du får komma och vålgästa mig också.. även om det kanske inte riiktigt är på vägen. Men ändå! :p JAG SAKNAR DIG SELIN!

    SvaraRadera