måndag 26 oktober 2009

Genomsnittligt statistisk måndag

Överbelastad? Fackords-skadad? Explosiv hjärna? Längtar tills statistik-tentan är över, ska då beställa en hjärntvätt och förhoppningsvis återgå till mitt normala jag igen!

Idag har jag nog gått över max gränsen för hur mkt jag kan trycka in i mitt stackars lilla huvud, 10.15 - 21.30 av statistik plugg (inkl. lunch o middags rast) Den som kunde ta en tjuvtitt i min skalle skulle nog avlida på stört av allt virrvarr som pågår där inne just nu (><) Hoppas på sömn inatt!
Dagen har ändå varit produktiv, känns som att ett G på statistiken inte är alltför långt borta :)

Nu får de vara nog för idag!! Men imorn fortsätter helvetet, jag o TH ska ta oss igenom en gammal tenta.. får se hur de kommer gå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar