måndag 24 augusti 2009

Andningspaus

Tjingeling! hemma från söderhamn nu, har vart riktigt skönt att slappna av lite mitt i all flytt-stress :) Oscar är hur söt som helst och en riktigt skön kille, kommer blir skoj att hitta på bus med honom och ta med han på äventyr när han blir större.. Vi åkte bl.a. ut med båt i skärgården, fikade och lyssnade på Oscars sporadiska monologer :P

Åkte direkt hem till mamma och käka när vi kom tillbaka till Gävle, RENSKAV! My favorite :D mamma hade fått mängder av gamla skor och väskor av sin kompis Elisabeth, som jag och syster direkt slängde oss över;) Mina fynd blev en röd skinnväska med långt axelband och ett par mysiga vinterskor, nöjd!

Nu tillbaka till stressen, packar om in i det sista! Nu skiter jag i allt vad vinterkläder är, trots att jag flyttar till Umeå, men de blir på tok för mkt prylar :/ Mamma ska komma upp efter några veckor så ja hoppas hon kan ta med lite... eller mkt :P

Ska prata lite med Hylken via skype nu :D höra hur de går i Skottland!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar