lördag 29 augusti 2009

Första mötet med klassen

Om ca 2tim ska ja träffa klassen! Först ska ja bara fixa lite med käket som ska grillas ikväll, ta en dusch och kanske bara kanske hinna varva ner lite.. om de fanns intresse skulle de bli utgång på Origo=NTKs kårhus.

Igår hade jag o Frida lite myskväll, morotstavar+holydaydip och ett antal avsnitt av True Blood :D Frida hade lite att ta igen så medans hon tog igen några avsnitt så passade jag på att klä om den mörkgröna och sunkiga fåtöljen i mitt rum med ett nytt svart fräscht tyg, de blev riktigt bra så jag är nöjd^^

Imorn ska jag hem till Karin och Thomas och fira lilla Majas 1års dag =) Efter de fortsätter studentaktiviteterna, spel/filmkväll, mys =)

2 kommentarer:

  1. Hoppas du har roligt ikväll, och att din klass är trevlig. :-)
    Vi funderar på att kanske komma ner till dig någon gång i september.

    Mina föräldrar är på väg upp hit, så om du glömt något i Gävle så hojta till. :-)

    /My

    SvaraRadera
  2. Ja klart att ni ska! De skulle vara jättekul =) vi får höras om tid, ska på återträff den 19-20 sep för explorer belt och 24-25 på klassresa ^^

    Klassen är trevlig och programmet känns helt rätt! ^^
    /Emma

    SvaraRadera