söndag 23 augusti 2009

Blogg-oskuld

Plötsligt händer det! Just i detta nu förlorar jag min blogg-oskuld, ja har länge funderat på om jag skulle börja blogga. Men njaa, vad skulle jag isåfall skiva om?? Har jag ett tillräckligt intressant liv för att någon skulle bry sig?

Skitsamma, nu börjar mitt bloggande! Och om mina inlägg inte underhåller dig tillräckligt mycket så får du väl helt enkelt leta upp en annan.

tapen är iallafall att jag flyttar norrut på onsdag, nämligen för att plugga Miljö och hälsoskydd i Umeå :D shiiit, har aldrig bott själv förut, så man har lite fjärilar i magen! Jag kommer att bo i studentkorridor tillsammans med 8st andra, dela kök men tack o lov så har man egen dusch och toalett :)

Nu blir de å fixa lite käk!

Poss haj!

1 kommentar:

  1. Jag kommer följa din blogg slaviskt iaf. Hoppas på mycket blider!

    Puss Syster

    SvaraRadera