onsdag 26 augusti 2009

Nu börjar studentlivet!!!!!

(Skriver pa en tyskans dator, skitsnäll tjej som bor i min korridor)
Kom fram 16 idag, hämtade nycklarna och lassade in alla ladar i rummet, en tysk kille som bor i korridoren hjälpte till att bära =)

Sen blev de lite uppackning och inhandling av mat, nu har vi suttit nagra stycken och snackat i allrummet, de tva tyskarna, iraniern, Frida(som gästade oss) jag och Jimmy (Ja, jag menar NF-Jimmy) Supertrevligt, trivs jättebra redan! De tyska killen visade runt vart tvättstuga och soprum finns =) Men nu är man riktigt trött, imorn blir de upptäckar dag som avslutas med att ga ut o dricka öl och kanske spela lite biljard med folketi min korridor ^^

(Efterlyser ngn som vill köraupp med släp och hälsa pa, rummet var mkt större än jag trott sa jag kommer fa plats med bade 1,20 sängen, mitt skrivbord och min soffa... Ngn intresserad??;)

Aterkommer sa fort jag hittar en dator med internet att lana ;) Poss haj!

1 kommentar:

  1. Hej älskl.! Förstår du hur bra du kommer ha det i Umeå? När jag hälsar på syster yster min etc så hälsar jag även på dig. även om det nog inte blir så långt med tanke på att du och jag nu är ca.. 70 mil(!!! omg!) ifrån varandra! Men väntar tills du får dator och kan uppdatera här så jag får snoka. :) Tagg för skolan nu då? Puss på dig!

    SvaraRadera