tisdag 10 november 2009

9 dagar senare!

Som sagt har man inte fritid i överflöd nuförtiden.. inte tillräckligt för att skriva några rader här då och då! I will do better.

Senaste nytt:

-JAG FICK G ELLER VG PÅ STATISTIKEN!!!!!

-Helgen hemma i Gävle överträffade alla förväntningar. Tack! <3

-EB-redovisningen är avklarad, tyvärr var intresset inte särskilt stort..

-Jag är nu officiellt med i Blå Hajk Jägarnas ledarteam för 2010 :D :D

-Jag och TH blir Generalerna för nästa års nollning

-Jag, Scumbag och Hylken ska fira nyår i Skottland!!!
Med så mkt roliga och avklarade saker borde jag väl studsa runt i mitt lilla korridorsrum av lycka.. men inte då, istället sitter jag här med med denna BEDRÖVLIGA KEMI!!!!


Du är saknad <3

2 kommentarer:

  1. Riktigt skoj! både jägarna och nollnigen. Grattis!

    SvaraRadera
  2. ja vill ha bilder från helgen back in the hûûds!! / Maria

    SvaraRadera